Escola Manuel de Castellví – Vilabella

El blog de la nostra escola

Sortida a Tarragona

Posted by escolavilabella a Desembre 13, 2012

El passat dimecres dia 5, els alumnes de CM i CS vam anar d’excursió a Tarraco Romana. Ens vam dividir.

EL grup de CM vam anar al Camp d’Aprenentatge. Un cop allí, ens van explicar la història de la Medusa, ho vam poder experimentar a partir d’un llibre gegant.

Tot seguit, vam anar al taller, allí vam fer una bulla. Posteriorment vam fer una altra activitat típica dels romans, un mosaic.

Un cop finalitzar el taller, vam anar a descobrir com vivien els romans, ens vam poder vestir, comprar, vendre, jugar amb les seves joguines…

Quan van tocar les 12, vam agafar un autobús i vam anar al museu d’arqueologia de Tarragona, allí vam veure la nina d’Ivori i la medusa.

Com que es va anar fent hora de dinar, vam anar al Parc de les Granotes, allí ens vam trobar amb els nostres companys de CS que mentrestant estaven fent una visita guiada per la Tarragona Romana. Ells van poder visitar les muralles, les voltes del circ, el pretori i finalment l’amfiteatre.

Així doncs, vam dinar i agafar forces per jugar una mica. Després, els alumnes de CM vam visitar l’amfiteatre. Com que anàvem molt ben preparats i ens va agradar molt, el vam poder dibuixar. Un cop ho vam tenir llest, vam tornar cap al poble. Però abans vam fer una parada a veure el gran aqüeducte romà de Tarragona, on algun company ens va explicar la llegenda

Cliqueu damunt de les imatges per veure més fotos